Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda önem kayran kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü revişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye esaslayabilir. Bu boyut vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıailer. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan zait görülür. Hatta bunaltıcı yük giymek kabilinden dayanıklı fiziki hareketlerde kâin insanlarda, elan zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da kök nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve esasparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Gani iyi akarsu tüketin. Akarsu, eklemlere bindi esenlar. Bu yüzden her tarih en azca 8 bardak akarsu sinemek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, katık kabilinden erdemli kalsiyumlu besinler de, kemik esenlığına katkı esenlar. Sebze ve ürün tüketin. Kemik esenlığı sinein, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde tuzakınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti erdemli olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin zait çalımı sonucunda idrarla yanında kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik esenlığını gözetmek sinein kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein itibarıyla paralıca bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla paralıca olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını müspet yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay sinein. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil evetğu sinein, kemiklere bindi olabilir. Hatta kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şemekkinliğe de oflaz hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak sinein yemeniz gerekenler; Meydana getirilen fasılaştırmalara gereğince ürün ve zerzevat itibarıyla paralıca beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin tesirli birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kabilinden sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.